onsdag 24 oktober 2012

Bildbomb

Vill visa lite bilder inom ett halvt år bakåt, som har varit fina händelser i mitt liv.
Bildbomb med andra ord!




Denny och jag hos Dennys farföräldrar vid mörkö. En härlig sommartripp fastän värmen kunde varit bättre

Gillar den här bilden på oss och min svärmor Carina, blir glad av den!

Jag kan ju inte få nog av att titta på honom!

Kaspian, inridningsprojekt sommar. saknar att hålla på med killarna

Den bästa

Björk hon ger verkligen allt och lite till. Här är hon sommartjock och knappt igångsatt efter uppehåll 
Inte ofta man får fina skrittbilder när båda blir bra

Gillar den!

Den här bilden ropar sommar för mig

Björk är en skönhet från alla vinklar kan jag tycka

Nu blir antagligen Denny irriterad att jag tar med denna men hur kan jag inte låta bli?? Sötare lillgrabb går ju inte att hitta! 
Tänk vad många rosor jag fått från den finaste! en bukett av många!

En charmig bild på Kaspian och Kiljan i bakgrunden

Min totto lilla

Tänk när man kunde rida i t-shirt, känns som evigheter sedan?!

En av favoriterna

Bakgrunden och ljuset blev så fint här

Du och jag Björk!

En linköpingstripp med den bästa

Snyggaste vid Göta kanal

Kaspian gör sig väldigt lätt bra på bild, utstrålar sin personlighet fint 
Björk och Peppe fick bli föräldrar till lilla Loke i somras 

Den första sommarkänslan, rida på grönt gräs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar