torsdag 31 januari 2013

Björks beundrare

Björk tjejen hon är så himla duktigt hon, som vanligt, är fortfarande förundrad hur bra hon går på träningarna dag ut och dag in. Hon är alltid duktig och det värmer inom mig när jag tänker på hur fin häst jag har!

Jag har inte tänkt på det så mycket förut men Björk får ofta väldigt snälla och fina kommentarer från personen vi stöter på utifrån. I miljöerna runt stallet är det ofta folk ute och går. Det händer väldigt ofta av alla dom gånger som vi går förbi fotgängare när vi är ute och rider att de stannar upp och säger "vilken fin häst du har" eller något liknande beröm. Jag blir såklart jätteglad av att få höra det och jag tycker det är så glädjande att det inte bara är jag som tycker att Björk är fin utan personer vi passerar ute också. Jag har verkligen är jättefin häst! Lycklig och ler*

Min duktiga tjej, om jag ändå kunde säga till henne hur otroligt fin hon är!

Skruttis! Bild från dagens träningspass

Nöjd med det nya tränset, tycker hon passar bra i brunt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar