fredag 18 januari 2013

Hööksfynd!

Vilken bra fredag det blev!
Har varit i stallet från morgon till lunch och haft det mysigt med Björk, sedan har jag varit på Dennys jobb och haft födelsefika eftersom han fyller år imorgon. Cheesecake med hallon blev det, den blev god! Sedan medan jag väntade på att Denny skulle sluta jobba så åkte jag över till Hööks som ligger närheten bredvid. Hade inte väntat mig så mycket rea, hade inte tänkt att handla något egentligen, men när det var halva priset av 50% så var det svårt att hålla plånboken borta. Massa fina fynd blev det och jag är supernöjd!
Nu ska vi göra i ordning oss så ska vi äta middag ute på stan med vänner, ska bli trevligt!

Är supernöjd, ridbyxkor, ridtröja/jacka, handskar och träns! Allt detta för bara 400:-, det tyckte jag var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar