fredag 12 april 2013

En hektisk vecka med belönande avslut

Pju! Är lite trött efter en fullspäckad vecka, har varit mycket att göra. Blev en sån kontrast från att ha påsklov.

Har jobbat tre dagar den här veckan innan skolan börjar, sen åkt till skolan hela dagen, stallet fixa/träna Björk, hem plugga, sen sova. Det blir långa dagar och åker då hemifrån strax innan fem på morgonen och är inte hemma förrän på kvällen.

Hur kan jag hinna jobba innan jag börjar skolan i Göteborg kl.9 tänker ni? Jo då jobbar jag bara några extra timmar så blir inte så mycket. Jobbar 5-8 och springer till bussen och hinner precis innan föreläsningarna börjar, perfekt! Gillar mitt jobb att jag kan göra så ibland. Det blir effektiv tid för mig, jag lika bra tjäna lite pengar för att istället sova tills jag börjar skolan som jag annars hade gjort. Sedan händer det ibland att jag börjar senare i skolan och då kan jag jobba längre.

Hur som, det är äntligen helg och då ska jag inte hålla på med verken jobb eller skola. Faktiskt inget med Björk heller för att jag och Denny ska åka på en week-end tripp till skåne lördag-söndag med två andra par. Ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det! Hoppas att det blir bra väder!

Björk får lite vila några dagar, har varit en lugnare vecka för henne. Har tränat henne ordentligt två pass och annars bara skrittat henne, så hon får det lite lugnare när är mycket i Göteborg och på jobbet.

Tog med en bild på Balthazar, min svägerskas katt, för att visa att vi ska ha det lika gött i helgen som har har det på bilden!

och vi kommer ha så här roligt!

och vara såhär glada i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar