onsdag 26 juni 2013

Fullt upp!

Hej och hå!

Jobbar för fullt vilket är kul! Dagarna går snabbt, är så mycket som händer med resor, ärenden och besök med mera. Denny och jag har inte haft en lugn "bara vara hemma kväll" på länge känns det som. Men det är roligt när det händer mycket grejer!

På jobbet går det bra, mycket att göra och jag är just nu inne i en " jobb-10 dagar i rad" så kommer vara lagom trött nästa vecka. Denny jobbar sin sista vecka så därför passar jag på att jobba så mycket som möjligt när Denny jobbar och efter som jag i juli är ledig två veckor från jobbet.

Björk går bra hon med. Hon har flyttats till nytt bete, dock har hon sin egna "lilla" hage i hagen så att hon inte ska bli sjuk. Där går hon mestadels men växlar med att gå på fullt bete. Än så länge har hon hållit sig frisk så jag hoppas innerligt att det fortsätter så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar