tisdag 28 januari 2014

Hej och hå

Dagarna rullar på, haft fullt upp. Jobb, skola, hästarna, det fyller mina dagar just nu. Idag har jag lämnat in en inlämning i skolan så att nu är det lite "lugnt" ett tag (bortsett från att det finns hur mycket som helst att göra).

Tre dagar på jobbet blir det för mig den här veckan, var av två är avklarade redan. I morse gjorde jag bland annat 120 frallor, den enda gången jag får kramp av att smöra en macka, efter några stycken kan man faktiskt få det!

Björk tränades idag, hon känns jättefin (som vanligt). Har blivit en del träning ute nu då ridbanan är lite skrovlig och hård av det kalla vädret. Tölten känns väldigt mycket bättre, kontroll, genomsläpplig och harmonisk.

Nu ska jag och Denny trotsa kylan och ta en promenad! Bjuder på lite roliga bilder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar