lördag 25 januari 2014

Trevlig lördag!

Dagen har varit fylld med aktiviteter, gillar när man hittar på massa roligt på helgerna!
Har jobbat några timmar extra på morgonen, gick bara fint, lite kändisgäster hade vi som åt frukost idag.

Skridskor! Sedan åkte jag och Denny till ishallen och prövade vår teknik och balans på ett par skridskor. Kom inte ens ihåg när jag åkte skridskor sist och det märktes, kände mig spänd och obalanserad som jag vet inte vad. Dock släppte det lite sen vilket var bra. Dock hade jag inställningen innan att detta är jag nog bra på, det är väl som att cykla, sitter i ryggmärgen, men min uppfattning var fel. Svårt är det!

Sedan var vi och fikade hos svärfar som numera bor på en gård med massor av hundar! Väldigt bra tycker jag! Som att komma till paradiset för min del, kan inte låta bli att älska djur. Finare snällare djur går inte att hitta, jag fullkomligt smälter när man får vara med dom! Så nu är Jennie extra glad :)

Hästarna mår också bra, "syskonen Björk och Wille" vilar denna lördag. Nu återstår det middag med nära och kära. Vilken bra dag!

Go pro kameran med på isen!




Glad Jennie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar