onsdag 26 mars 2014

Tisdag

Har precis gått andra promenaden med Geyser och ska nu få gjort massa to do saker här hemma. Denny åkte till Tyskland (först Båstad) igår kväll och skrattar lite åt mig själv när det plötsligt, från att ta 1 min att somna tog väldigt mycket längre tid. Känner mig som världens tryggaste prinsessa när Denny är hemma och när han är iväg så kan jag inte slappna av på samma sätt när jag ska sova, läskiga ljud och massa annat som jag lägger märke till då.

Tror Geyser märkte min oro för att hon brukar aldrig sova i sängen för att hon tycker att det är för varmt men igår låg hon hos mig tills jag somnade, gulliga Geyser.

Nu får jag se till att få något gjort!


Trevligt med matsäck till stallet och fika i solen (som såklart gick i moln)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar