torsdag 20 november 2014

Bra jobbdag

I veckan så hände det en väldigt glädjande och rolig grej på jobbet. Jag pratar ju med väldigt många kunder varje dag och hjälper dom med sina ärenden. Jag är väldigt noga med att bemöta mina kunder på ett så bra sätt som möjligt och genom att göra det lilla extra för sina kunder så tror jag att kunden blir väldigt nöjd.

När man jobbar på kundtjänst så får man inte så ofta feedback på det man gör, vissa kunder tackar för ett trevligt bemötande innan de lägger på vilket är väldigt kul och gör att jag som personal känner mig mer uppskattad. Men här om dagen fick jag något som gjorde att jag kände mig ännu mera uppskattad. Företaget fick två personliga mail inskickade från två kunder som var personligt riktade till mig.  Mailen visade deras uppskattning och beröm för det bemötande dom fick av mig när de ringde in med sina ärenden och de ville tacka för det. Det var otroligt roligt att läsa deras fina ord om mig och att det tagit sin tid för att skicka in det till företaget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar