måndag 1 december 2014

God morgon måndag

En morgon-selfie med Björk får starta den här veckan, nu kör vi!

December och allt, nedräkning mot julen som kommer bli några dagars ledighet för mig, ledig röda dagar vilket ska bli skönt efter en tuff hösttermin. Men först, en kaffetermos med gott hemma-kaffe till jobbet så hoppas jag att denna stressiga långa måndag snabbt går förbi, alltid extra mycket ärenden på måndag efter helgen.

I veckan är det som vanligt, Björk ska tränas vardagarna förutom idag och ev fredag då jag börjar tidigare pga frukostmöte med inköpsavdelningen på jobbet. Annars planerar jag att försöka hålla igång min egen träning tre gånger den här veckan som jag även gjorde förra vilket kändes kanon.
Ska även försöka se julkalender som börjar, blir något att se fram emot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar