tisdag 28 augusti 2012

Gårdagen, måndag

Började dagen med jobb på grand 05-13, tycker om att jobba måndagar då jag jobbar själv och det är väldigt lugnt och skönt.
Sedan åkte jag hem en och gjorde det nödvändigaste innan jag åkte till stallet. I stallet tränade jag Björk och hon kändes mycket bättre idag än sist, framför allt lugnare och inte spänd.
Väl efter träningen drog vi "ungdomar" igång ett kortare us-möte (us= ungdomssektionen) inför klubbmötet. Klubbmötet var också det första efter sommaren så det blir lite att plocka ner allt från hyllan och börja med det igen. Tror hösten kring us kommer bli bra, det känns som våra idéer börjar komma i verk.

Min goda lunch på Grand, rödspätta med potatis, broccoli och rödbeter

Björk såg lite konfunderad ut innan träningen

På väg tillbaka ut i hagen

Fint väder var det igår, här i kyrkbacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar