fredag 29 mars 2013

Nulägesrapport mars

Såhär ser det ut för mig just nu:

Universitetet: har avslutat kursen coaching ganska nyligen och just nu har jag ett mindre påsklov otroligt nog, nästa kurs börjar inte förrän 9.e april. Jätteskönt med lite skol-paus!

Jobb: I samband med att jag gick på lov så har jag jobbat 6 dagar i streck vilket kom väldigt lämpligt i och med att det är lugnt på skolfronten. Nu är det inte så mycket jobb förrens senare i april, det är ganska lugnt med gäster på jobbet.

Stallet: Vi skulle haft en dressyrtävling i stallet, tyvärr fick vi ställa in den för att underlaget på vår ridbana är inte det bästa än pga att det varit så kallt som det varit.Tävlingen har vi skjutit upp tills det blir varmare.

Björk: Björk känns fin, träningen har inte varit så bra som hoppats på pga att det inte går att rida bra på ridbanan. Ser fram emot vår och värme så man kan få ut maximalt av träningen igen, dock har Björk skött sig bra ändå, lite mer ensidig än vanligt. Vi skulle startat vår första tävling ihop idag egentligen men eftersom den blev inställd så får det bli längre fram. Antingen väntar jag tills stallets egna tävling eller så anmäler jag mig till någon annan dressyrtävling i boråsområdet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar