måndag 1 april 2013

Träning Björk

Denny tog kort på mig och Björk idag, väldigt snällt! Dock jag det inte så bra som jag hade hoppats på, är inte så mentalt stark och påverkas lätt negativt vid situationer då jag intalar mig själv att jag måste prestera bra. Men men, det kan inte alltid gå bra. Dock är Björk fin i alla fall, tur är väl att man inte kan direkt se på bilder om hon går bra eller inte.

Ridbanan har äntligen tinat och torkat upp, så den går att använda nu (vilket inte gått att göra på hela vintern). Så idag blev det mycket fyrkantsspår och diagonallinje (snett igenom) med fokus övergångar och sidverts. Sett till Björks utbildningsskala har jag lagt mera fokus på bärighet och påskjut. Bärigheten känner jag utveckling inom, dock har inte påskjutet följt med i samma utveckling, så det blir till att öva mer på detta, få säkrare gångarter i högre tempon.

Tyckte att vi hade en snygg outfit om inte. Både nytt träns och jacka! Jackan har kärleken varit så snäll och gett mig. Mina favoritridbyxor är för övrigt mina svarta träningsbyxor som jag har på bilden. Alltså inga ridbyxor egentligen men något skönare att rida i har jag hittills inte stött på. Slipper då trånga, små ostrechiga byxor som man inte kan röra sig i.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar