tisdag 28 maj 2013

Min Coach

Då undrar säkert ni vad jag har för tränare eller vem jag rider för?

Jag rider inte just nu för någon tränare men jag har en coach och det är min pojkvän Denny.
Han har verkligen gjort att jag tar mig framåt i utvecklingen och då gäller det inte bara inom ridningen utan inom skolan, jobb, livet med andra ord.

Jag går inte runt och pratar om min målsättning, vad jag eftersträvar/vill och vad jag har för drömmar och visioner för andra utan, utan det vill jag inte. Det är nog Denny som har bäst koll på mina målsättningar efter mig själv. Denny känner mig utan och innan, han vet hur jag fungerar och vad jag vill. Det är han som finns där och stöttar och peppar mig när jag stöter på motgångar och det är han som firar/glädjer sig med mig när det går bra. Det finns även många stunder som är ganska roliga när jag ser tillbaka på dom som Denny har fått skälla på mig när jag blir för lat och inte tar tag i mina mål haha. Oftast brukar jag då bli lite sur och börja gnälla (för att jag är lite lat) men det slutar alltid med att Denny har rätt och resultat blev mycket bättre än innan. Denny finns alltid vid min sida och det är han som tar min hand och hjälper mig framåt i utvecklingen när jag sitter fast.

Hm Denny kanske skulle gå min utbildning och bli coach i stället? Det hade han passat bra som!

Jag har då en snygging till coach minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar