tisdag 1 oktober 2013

Fyra år med min Björk

Idag har jag ägt Björk i fyra år, gud vad tiden går fort! Då var hon en liten bebis tyckte jag och nu är hon en mogen klok dam med mycket erfarenheter.

På fyra år han hon flyttat från sin födelseort i jämtland, bott med mig i stenungsund, följt med mig till Tysklnad när jag jobbade där och nu är vi bosatta i Borås, vilket jag tror vi kommer bo länge. Björk är nog den jag har rest mest med känns det som.

Var så lycklig när jag hade köpt henne, som att hitta sin själsvän och dröm och jag är fortfarande lika lyckligare om inte lyckligare att jag har min Björk i mitt liv. Tänker det ofta, att jag har verkligen dragit drömvinsten som får dela mitt liv med fina Björk och Denny. De gör mig till den lyckligaste!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar