onsdag 25 december 2013

Juldagen

De senaste 48 timmarna har mest bestått av att äta och vara inne. Gott med god mat och massa godis! Har fått massa fina klappar från nära och kära, alldeles för fint om jag får säga!

Känner att jag behöver komma ut och få luft men det är tyvärr inget trevligt alternativ för det har nästan regnat konstant. Borås har drabbats av en riktig regnperiod och det verkar inte lugna ner sig. Nu längtar jag efter uppehåll så att jag kan få vara ute lite! Björk hälsar att även hon är väldigt trött på detta regniga väder, snart kan hon simma i hagen.





Saknar att vara ute hela dagarna som på bilden och inte behöva tänka på att det regnar på tvären (som de alltid gör i vårt stall då de blåser så)

När ska himlen spricka upp såhär tro? Kommer inte ihåg när jag såg blå himmel sist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar