måndag 24 februari 2014

Helgens föreläsning

Igår var det årsmöte i föreningen och efter det höll jag min föreläsning om coaching och prestationsutveckling. Det var väldigt roligt tyckte jag och jag är nöjd med min insats för att vara min första föreläsning. Fick väldigt bra respons som jag blev jätteglad av. Detta är något som jag kommer försöka fortsätta göra.

Ett av mina mål är att inspirera och motivera människor till utvecklas inom sitt område, så som jag själv är motiverad till det. Det är en svår uppgift att få andra att hitta inre motivation ibland, men det är även något som jag vill bli bättre på.

Nu har jag en föreläsningen i bagaget, en erfarenhet rikare och nästa föreläsning kommer bli ännu bättre.

En bild från föreläsningen som jag kopplade till en prestationsteori, deliberate practice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar