onsdag 21 maj 2014

Jag är tillbaka!

Nu har jag äntligen lämnat in min kandidatuppsats så då får jag mer tid till bloggen. De 3-4 veckorna tillbaka har varit väldigt intensiva och jag har i princip bara suttit framför min dator och jobbat med uppsatsen för att hinna klart i tid. Upp vid klockan 6, plugga plugga plugga och sen gå och lägga sig, så har maj månad sett ut för mig i princip. Anledningen att det blev så intensivt på slutet var för att jag fick göra om min planering och datainsamlingen blev ca 2 veckor försenad. så jag har alltså fått trycka in 2 veckors skriv tid på den vanliga pluggtiden jag haft.

Björk har jag tyvärr inte tränar mycket alls, har inte haft tiden. Carolina har varit så snäll och hjälpt mig med henne när det kört ihop sig och jag inte hunnit åka till stallet. Nu ska jag försöka ta igen tiden jag missat med Björk!

Nu ska jag ta igen massa som jag missat pga uppsatsen. Denny, Björk, träna, städa och annat. Ni kan inte förstå hur känsla är att vara klar med uppsatsen!

Det som väntar nu är opponering. Då bedömer jag en annans uppsats och någon annan bedömer min. efter det får jag en sista chans att korrigera ev ändringar i min uppsats, sen är jag klar i skolan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar