söndag 23 november 2014

Vinterträning

Jag är det vinter eller vad är det? med tanke på datum så vill jag säga att vinterträningen drar igång nu men vädret känns inte så. Det har ju varit väldigt varmt för att vara november. Ska man skjuta upp vinterträningen till vår tro? Jag kör på med Björk helt enkelt, har inte utvärderat hösten så mycket än men det ska göras och lägga fokus på faktorer i träningen för vintern. Vi får helt enkelt vara glada att det inte är slask och en ridbana som är av skrovlig is än. Sedan när den kommer så vet man aldrig hur tärningsmöjligheterna blir. Förra året gick väldigt bra att träna men året där innan var inte rolig när man inte har ridhus. Nu har jag ju en bra bil med sprillans nya dubbdäck så att vi kan ju faktiskt åka och träna, dock har jag varit för dålig för att få tummen ur och göra det.


Här kommer lite gamla "vinterbilder" och de är faktiskt från februari, då var det inte så mycket snö och lite lagom frost sådär, det gör det lite lättare att träna då. Åh, min Björk är så fin, min duktiga tjej!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar