tisdag 30 december 2014

Utvärdering mediapaus

Efter julafton så har jag haft uppehåll från bloggar och andra sociala medier och jag tänkte skriva lite om det. Först och främst så har jag haft så mycket annat att göra om dagarna så att inte sitta vid nätet har inte varit svårt. Samtidigt som jag kan tycka att det är avkopplande att läsa bloggar och annat så tycker jag själv att det blir för mycket ibland och ett tvångsmoment att vara uppdaterad. Genom att koppla bort nätet så tycker jag det skönt att slippa tänka på att hålla sig uppdaterad, jag struntar helt enkelt av vad som händer ute i media och det är mer avkopplande. 

Som det ser ut nu så ska jag fortsätta att ha sociala medier "avstängt" ett tag till, tar det som det kommer och kanske går in och kikar ibland. Tiden som jag annars lägger tid telefonen eller datorn kan jag istället lägga på min familj, Björk och min egna personliga utveckling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar