fredag 2 januari 2015

Början på året

Jag har varit sliten och trött den första tiden på 2015. Detta beror på ett väldigt trevligt nyår som resulterade i endast 2,5h sömn för Jennie innan hon åkte till jobbet. Jag var väldigt trött igår eftermiddag och somnade väldigt tidigt. Men det var värt det för nyår var väldigt roligt med vännerna.

Planen har egentligen varit att Björk skulle varit lite mer igångsatt nu men det har endast varit skritt och promenader för henne hittills av olika skäl. Jag har jobbat och Denny har varit ledig så då vill jag passa på att vara ledig med Denny när jag väl kan. Tror inte Björk lider av det, hon verkar väldigt nöjd ändå och gnäggar till svar när jag ropar på henne i hagen. Promenader har hon lärt sig att tycka om minsann.

Idag är dessutom min svärfars födelsedag, honom var vi och firade igår! Har turen att ha världens underbaraste svärfar som bor på en kennel, därav alla hundar som får vara med på den här bloggen.





Två bilder på mig och min svärfar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar