lördag 24 januari 2015

Tjejligan i stallet

Dessa bilder kan verkligen sammanfatta min vecka, stallet med Björk och Nova på dagarna. Underbart enligt mig, det finns inget bättre än att vara i stallet i flera timmar utan någon stress eller tid att passa. När jag har jobbat på netonnet så var mina morgnar ganska hektiska för att hinna gjort allt innan jobbet, så denna veckan har minst sagt varit ett himmelrike. Jag får sån skön känsla i kroppen efter en hela dag i stallet så att man är sådär avslappnad och trött i kroppen när man kommer hem och vilar sig inne i värmen med en varm kopp te och en varm Nova jämte sig i soffan. Detta har varit minst sagt en härlig vecka, att vara hemmafru hade jag kunnat anpassa mig till haha!

Björk har fått mycket skrittande för sin kropp innan vi har tränat den här veckan och man märker på henne att hon blir väldigt tillfreds och ser väldigt nöjd ut nu när hon har lärt sig att en promenad med mig och Nova väntar. Nova har lärt sig att Björk heller inte verkar vara så farlig och att det är trevligt med hennes sällskap på promenaden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar