torsdag 29 januari 2015

V.5

Den här veckan ser ut som följande:

Måndag: ledig
Tisdag: jobb
Onsdag: jobb
Torsdag: jobb
Fredag: jobb
Lördag: jobb
Söndag: jobb

Mina arbetsdagar varierar lite från vecka till vecka, i första hand jobbar jag vardagar men då mitt arbete hänger på antal gäster på hotellet så är det väldigt varierande. Nu till helgen är det ett större konvent vilket gör att stor insatsstyrka behövs, då blir det till att jobba!

Björk har gått och ska gå alla vardagar i alla fall så långt underlaget tillåter, dock är det en mer ensidigare träningsperiod just nu pga underlaget (drömmer om ridhus). Till helgen får hon lättare promenad.

Min egna träning fungerar bra, 3-4 pass utspridda under veckan varierande kondition och styrka. Inte så mycket planer inför helgen i och med att jag jobbar och vet att jag kommer vara ganska trött efter en lång arbetsvecka. Hoppas på att komma ut och hälsa på Nova för en långpromenad eller löptur, får hoppas att vädret håller upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar