lördag 31 januari 2015

Visste ni att?

Visste ni att jag och Björk har bott på ganska många olika platser tillsammans?
När vi träffades så bodde vi i Jämtland, Björk hos sin uppfödare och jag på min internatskola som var bara 4 km därifrån. Det var så jag hittade Björk. Sedan flyttade vi till Stenungsund där min hemort var då. Sedan flyttade vi till Tyskland där jag jobbade, Björk följde ju såklart med då. Sedan flyttade vi Stenungsund ett ganska kort tag innan vi flyttade till Borås för att göra det till vår "hemort". I Borås så har jag och Denny vår 3.e lägenhet ihop och Björk i sitt stall nr 2 som är i Brämhult där hon bor nu. Jag trivs väldigt bra i Borås och jag tror att Björk gör det också. Men drömmen är givetvis att vi "bor ihop" också, att jag kan ha Björk på samma boende som jag själv på en liten gård eller liknande.


Det är tack vare Denny som vi nu bor i Borås som vi är väldigt glada för! Det bästa i mitt liv! Björk är den enda jag delar med mig Denny av, hon älskar att gå ut på promenader med honom ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar