söndag 1 februari 2015

Sumering av helgen

Trotts jobb hela helgen så har det ändå varit en väldigt bra helg och har fått gjort mycket. Hade jag jobbat helg på netonnet så hade jag tyvärr nog inte sagt det samma men på grand är det bara roligt att gå till jobbet. Eftersom det varit så mycket gäster på hotellet så har "alla" varit inne vilket också är roligt, vi är ett så bra gäng som samarbetar och trivs ihop.

Började ju fredagen hos min svärfar och fick träffa Nova. Denny har spelat hockey både lördag och söndag, kollade i lördags och det var så roligt att se hans utveckling. Jag har själv inte åkt så mycket det sista, isf måste jag fixa en klubba och puck och det vet jag inte om jag klarar av att åka med haha. I lördags var jag och Denny för en gångs skulle ute och åt middag, väldigt trevligt, testade ett nytt ställe (för oss) i Borås. Maten var god, vi båda låg gott på soffan proppmätta hemma sedan. Jag håller på med ett projekt just nu vilket har bla har gjort att jag inte ätit bröd på 2 veckor men nu när vi var ute så unnade jag mig vitlöksbröd med aioli, gud var gott det var! Denny tyckte det var gott men inte så speciellt men antar om man har uppehåll från bröd så blir det extra gott sen haha. Björk fick bara promenera i helgen och springa av sig lite i paddocken. Idag efter mitt jobb var vi hos Dennys pappa igen och det blev ännu en promenad med hundgänget och sedan fika på det. Bra helg får jag säga men nu ska jag vila på min lediga dag imorgon innan det blir jobb på tisdag igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar