onsdag 8 april 2015

Landi Påsk

Jag är jättenöjd med tävlingen i fredags, Björk var så duktig! Framför allt är jag så glad över att jag kunde hålla mina nerver i styr så att Björk kändes "som vanligt". Vi har ju tidigare haft problemet att vi väl kommer in på banan (i dressyr då) så blir jag så spänd och Björk känns som en helt annan häst för att jag rider så annorlunda. Men glädligen så var jag och Björk väldigt samspelta under tävlingen vilket jag lite väntat på, att få en sådan tävling i bagaget, där mentaliteten, alla rutiner och förberedelser klaffar vilket det gjorde bra.

Tänkte berätta ännu mer om tävlingen i ett senare inlägg men över glad så är jag väldigt glad över vår prestation på Björks första islandshästtävling. Min älskade Björk som verkligen alltid ställer upp gör sitt bästa! Resultat och poäng kommer senare.

Älskar min fina Björk så!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar