torsdag 3 januari 2013

Antika julgodisar

När jag är hos mina svärföräldrar är det en fröjd att få vara med alla djuren, men inte minst att fånga dom på bild. Här kommer några bilder från juletider när vi har varit och hälsat på dom. Inte att förglömma, Tack Niclas för lånet av ditt objektiv!

Azlan, en vacker skönhet som alltid är med när saker händer både inne i huset och ute på promenader. En genomsnäll katt med stor personlighet

Balthazar åh Balthazar! Han håller ställningarna i huset och går runt som om han vore en kung! Men en tuff sida försvinner snabbt när det pysslas eller dyker upp ett snöre för då är han din favorit!

Tycker den här bilden på Tindra och Alice är så mysig! Den visar att man alltid har sällskap  av minst 2 fyrfota vänner vart man än befinner sig i huset. Alice är din bästa vän när det är läggdax, då kommer hon till huvudkudden och myser! Tindra, ja hon är alltid hos en natt som dag.

Denna bilden gillar jag också, på Gizmo och Tindra. De är i min och Dennys gästsäng när vi är där och hälsar på, den är omtyckt av många!

Tindra är för söt. Händer det något på utsidan är hon snabb med att hålla koll!

Julgranen är alltid populär. Här har vi Timon och Gizmo, men de tycker att julklapparna saknas!
Tindra min lilla bebis, så vacker du är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar