fredag 11 januari 2013

Kontor

Denny och jag har äntlig fått ordning på kontorshörnan här hemma. Innan stod det mest lådor och kassar där som vi inte hade någon stans att förvara. Senast vi var på ikea hittade vi två golvhyllor samt en skrivbordsdel som går att fästa på den ena hyllan. Jag behöver en ordentlig hörna där jag kan sitta och plugga och förvara alla mina böcker och skolsaker och det problemet är löst nu. Vill även att den ska vara trivsam att sitta och arbeta i och de får jag säga att det funkar utan konstigheter, så nu ser studietframtiden ännu ljusare ut! Bilderna som jag tog tycker jag dock inte fångar den där känslan som man känner i verkligheten, men man ser hur det ser ut i alla fall.

Denny och Björk har jag såklart på kontoret som jag kan kolla på när jag saknar dom!

Det är en svår yta i lägenheten att möblera i, det är ganska trångt i och med snetaket och det behövs bra belysning där då det annars blir väldigt mörkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar