onsdag 9 januari 2013

Motivationsbok

Jag tänkte berätta vad som hjälper mig att bli motiverad till mina mål och ambitioner. Jag använder mig nämligen av en bok för just detta syfte. I min bok skriver jag om vad jag får för idéer med Björk, planerar mitt bloggande och olika inlägg och skriver ner inspirationstankar som jag kommer på. För mig funkar det bra för jag gillar att skriva ner saker, jag är en riktigt "göra listor-tjej", och att vara kreativ. När jag skriver ner min tanke så visualiserar jag en bild i verkligheten framför mig hur jag vill ha det och då blir det mycket mer troligare att tanken kommer i verk på ett bättre sätt. När jag sitter och skriver i boken brukar tankarna ofta sprudla och bli fler och fler, vilket är en önskvärd följd!
Jag gillar att pyssla och ha mig också men just den här fina boken som jag har, har min underbara svärmor gjort till mig, vilket jag tackar så mycket för! 


Fina Björk är såklart med i boken, Tack Carina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar