måndag 29 juli 2013

Min Denny

Min sambo, pojkvän och bästa vän heter Denny och är det bästa som finns enligt mig. Han är den mest givmilda, omtänksamma och förståndiga person jag stött på och jag är väldigt lyckligt lottad som får dela mitt liv med honom. Han får mitt liv att kännas underbart, gör mig alltid glad och finns alltid där och stöttar mig. Denny känner mig bäst och jag älskar han mest av allt. Jag har Denny att tacka för där jag står idag.

Denny ställer upp så mycket för mig, han fotar mig och Björk i stallet så att jag får material till min blogg och hjälper mig på alla sätt i vardagen. Inte hade jag på något sätt haft tid för hästar om inte Denny fanns till hjälp.

Denny själv har ett stort intresse för motorsport och fina bilar som han är väldigt kunnig inom och som även är hans dagliga arbete. Med en otrolig kompetens, vilja, engagemang och bemötande mot människor kan jag som blivande coach säga att han är grym på det han gör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar