onsdag 27 november 2013

Skoldag

På väg till skolan, institutionen för kost och idrottsvetenskap på Göteborgs universitet, för två seminarium idag. Är inte så mycket schemalagd i skolan den här kursen, det är ju mest praktiska+teoretiska moment med mina adepter som jag gör på egen hand. Går så gott som bara på onsdagar i skolan nu som det är.

Då jag går hela dagen i skolan så har Björk sin vilodag inplanerad idag, ska dit och se till henne efter skolan. På kvällen ska jag coacha Carolina, intervall träning blir det för henne idag! Hon var jätteduktig sist vi gjorde det, dock var jag inte så populär...hoppas att vi förblir vänner efter dagens pass! Min personliga åsikt om intervallträning är =mördarträning. Är otroligt jobbigt både fysiskt och psykiskt med ack så effektivt!

På bussen Borås-Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar