måndag 20 januari 2014

Ny vecka

Idag är det ny kurs som börjar, spännande! Kan säga att det blir en riktig rivstart för är schemalagd hela veckan, mån-fre vilket faktiskt nog aldrig har hänt mig under universitetet någon gång. Detta innebär att det är i veckan som jag måste bestämma mig helt vad jag vill skriva min kandidatuppsats om. Måste ägna lite mer tanke åt det känner jag.

Kommer inte spika någon träningsplanering för Björk den här veckan pga hur jag är schemalagd men troligtvis kommer det bli lite lugnare för henne.

Inget jobb på grand heller den här veckan som det ser ut som, en riktig skolvecka kommer det bli.

Ja, så kommer det se ut på ett ungefär. Har även lite andra småprojekt som ska arbetas på men inget som kommer synas här på bloggen än.

Gumsan min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar