måndag 20 januari 2014

Resultat individcentrerad prestationscoaching

Fick ett glatt besked från min kursansvarige att jag fick VG för mitt arbete som coach/PT, där jag tränade två adepter. Inom universitet så kan du få betygen underkänd, godkänd eller väl godkänd. Så med andra ord fick jag högsta betyg vilket jag är jätteglad för! Blev faktiskt lite överraskad, trodde inte jag skulle få VG. Tycker det är svårt och veta vad jag har gjort rätt och fel gällande mina metoder jag valde ut i arbetet/träningen. Dock tror jag att det finns inte ett facit, att ett enda sätt är rätt, utan det är så många olika saker som spelar roll vad man får för resultat på träning. Sedan har jag även mina adepter att tacka, de skötte sig exemplariskt vilket gjorde att veckorna flöt på bra utan komplikationer eller avbrott. Summa summarum är jag väldigt nöjd över arbetet och veckorna som coach, det var väldigt givande och det kommer hjälpa mig i framtiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar