torsdag 23 april 2015

Ny tränare?

Björk och jag ska testa att rida för en ny tränare idag, ska bli jättekul och spännande! Jag har ju inte ridit regelbundet eller knappt alls för någon tränare sedan på ca 5 år så känner mig i stort behov av det. När jag tänker efter så har inte jag och Björk ihop haft någon tränare alls, mer än testat på väldigt fåtal gånger (2ggr). Anledningen att jag inte haft någon tränare tidigare är för att jag dels stundtals inte kunnat prioriterat det av ekonomiska skäl när jag studerat och sedan för att jag är relativt kräsen när det kommer till tränare. Jag hade en sån himla bra tränare när jag gick på min internatskola i jämtland och hon satte ribban så pass högt att jag inte hittat någon bra som hon i närheten helt enkelt.

Idag ska bli spännande och min magkänsla säger mig att det kommer blir bra, har fått bra vibbar av den här tränaren, håller tummarna! Återkommer med utvärdering!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar