tisdag 21 juli 2015

Bilsemester

I morse pussade jag Björk hejdå för några dagar, Denny och jag startade vår biltripp idag. Vi ska bo i en stuga i Ludvika bland annat men stanna längs vägarna också.

Nu har det inte varit så mycket häst- och träningsinlägg på länge och tyvärr kommer det inte bli så mycket mer på ett tag under semestern.

Min tanke är att ta bloggandet som det kommer, men kommer lägga upp en del bilder från min och Dennys semester då jag vet att vänner och familj läser.

I skrivande stund har vi inte så långt kvar till Ludvika, har stannat på olika ställen under dagen

Brahe ruin med utsikt över Vättern 



Ingen värme precis och regn som hänger i luften, regnjacka på!


Vadstena slott och kloster


Café nere i källaren i Vadstena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar