torsdag 23 juli 2015

Ludvika

Jag hade aldrig varit i Ludvika tidigare men väldigt glatt överraskad över vilken fin och trevlig stad det är. Lite mindre än Borås men ändå livligt och det mesta finns där. Många fina sjöar med fina utsikter och bra läge om man vill åka till andra orter.

Under vår vistelse i Ludvika har jag och Denny verkligen semestrat, sett oss om mycket, ätit massa gott och tagit allt med ro. Min kropp är inte riktigt van med omställningen från tidig morgon med full rulle på jobbet och träning till ostressat och avkopplande, men det är riktigt skönt. Framför allt är det skönt att komna hemifrån ett tag.

Denny och jag har fotat massor, här kommer några mobilbilder

Vilken tur för mig som gillar djur att denna vovve bodde med oss i Ludvika 
När det var vindstilla och sol så var det skönt, annars lite för allt för min smak

Ska vi ut och gå??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar