söndag 24 februari 2013

Februari Björk

Den här fredag har jag inte haft några föreläsningar i skolan eller jobb på schemat så passade på att ta en lång dag i stallet i och med att jag hade morgonfodring och utsläpp i stallet i morse. Björk kändes jättefin och det gick hyfsat bra att rida på banan idag för att det är så kallt. Björk var som självaste snövit kan man säga!

Tjejen har för övrigt fått en ny grimma, tycker hon är fin med lite inslag av rött


Söt med vinden i håret



Björk är inte så speciellt busig av sig som att bocka och spralla runt. Dock har hon blivit lite modigare med åren och kan vara lite busig ibland även om det kan verka väldigt lite, typ välta vattenhinken och så. Annars är hon som den snälla söta oskyldiga flickan i klassen. Idag var hon lite piggare än vanligt så jag valde att släppa henne en stund innan jag red och då visade hon faktiskt upp lite busigheter! I vanliga fall brukar hon spänna upp sig och trava på när jag släpper henne på ridbanan men idag var det galopp, skaka på huvudet och nästan lite bock, bus för att vara Björk! Söta tjejen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar