fredag 22 februari 2013

Tenta Coaching

Har precis skrivit min tentamen i coaching och det kändes faktiskt jättebra! Är helt säker på att jag blir godkänd och bara för att jag gillar den här kursen så mycket så hoppas jag på ett vg. får se när resultatet kommer om senast 3 veckor. Det har inte varit några problem alls att plugga till den här tentan, det har varit så kul hela vägen och jag kan säga att så är det inte med alla kurser och tentor. Nu är det bara att ladda om så börjar andra delkursen i coaching, är glad för att den inte är slut, hade varit superglad om vi hade läst det resten av terminen.

När jag pluggar så använder jag mig av tankekartor, eller mindmap kallas det också ,och målar upp det jag vill lära in. Sedan när jag skriver tentan så har jag den här bilden memorerat i mitt huvud och kommer lättare ihåg faktan.

All kurslitteratur och det jag behöver lära mig får inte plats på en tankekarta så det här är bara en av dem.

Kurslitteratur för tentan jag hade nyligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar