tisdag 5 februari 2013

Ny kurs - Coaching

Har nu i en tid läst kursen coaching och jag hade inte så stora förväntningar innan start, visste inte riktigt vad det innebar. Nu är coaching den roligaste kursen jag läst hittills, det är jättekul! Jättebra kursledare, bra upplägg, examinationer och genomgående relaterar det till det praktiska, förberedande för yrkeslivet. Kan säga att jag fått en "aha-känsla" av den här kursen, detta gillar jag verkligen och det är något som jag vill bli bättre på och ta del i mitt framtida ledarskap helt klart. Fick en likvärdig upplevelse när jag läste idrottspsykologi och det känner jag också är något som jag vill syssla mer ingående i, och det har nyligen utökats till coaching också. så vem vet, jag kanske formar mitt egna sätt att träna och hjälpa andra att utvecklas med både coachande och psykologiska hjälpmedel.
Är alltid en häftig upplevelse när man känner att man hittat rätt!

Angående om något helt annat så kan jag inte sluta titta på bilderna som Denny tog på mig och Björk i helgen, är så himla stolt och lycklig över både min häst och sambo! så därför kommer det fler bilder från helgen...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar