torsdag 7 februari 2013

Veckans jobb

Har jobbat på grand hotell tre dagar den här veckan, resten av veckan är jag "ledig" om man bortser från alla studier som behövs göras. Nu kan jag helt fokusera på studierna, Denny och Björk resten av veckan. Har varit långa dagar när jag jobbar, är på jobbet klockan 5 på morgonen, jobbar en hel dag till kl.13, sen är det Björk som ska skötas och tas hand om, och efter det är det studierna hemma som väntar sedan är klockan så pass mycket att jag hinner vara med Denny en liten stund innan det är dags och gå och lägga sig. Gillar att ha många bollar i luften och den här kursen är också så pass rolig att de är roligt att plugga. Dock är det ganska krävande efter flera sådana upprepade dagar, känner nu att det ska bli skönt och sova ut i morgon och slippa gå upp kl.4.15.


I helgen ska jag även åka till min kära syster yster Fannie så ska vi ha lite tjejmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar