fredag 31 maj 2013

Bilder galopp 2013

Här är en samling av några av mina favoritbilder i galopp från det här året:

Den här är en av mina favoriter, hon samlade sig så fint i arbetsgalopp


Galopp på diagonalen. Har inte så många bilder från den här vinkeln men tyckte den blev fin!

Vi ser fokuserade ut minsann!

Åh har så många som jag tycker om, så svårt att välja ut favoriter, har så många!

Reslig och trampar långt in under sig tjejen

Tänk vad kallt det var då, känns länge sen nu. Kommer ihåg att hon var pigg och framåt det här passet fast samtidigt väldigt lyhörd


Se så glad hon ser ut, det blir jag glad av!

Rundar sig fint och använder ryggen väl

Påskjut i tempoökning galopp
Dålig bild men hon går fint min tjej

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken fantastisk (!) fin häst du har!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Det värmer enormt att höra!

      Radera