tisdag 20 augusti 2013

Motiverad

Här känt mig så himla motiverad det sista och det är en sån underbar känsla! Är riktigt taggad att börja arbeta med mina målstrategier och utvecklas. Tar hösten som en start full med energi.

Jag blir så ivrig när jag blir så motiverad att jag vill bara börja med allt samtidigt men man får ta allt i sin ordning. Har så mycket idéer och drömbilder i huvudet att jag inte vet vart jag ska börja.

Björk håller jag på att lägga upp en plan för som kommer börja så fort hon blir installad i slutet på månaden någon gång, det beror lite på. Är taggad för tävlingarna vi ska vara med i och känner mig väldigt mottaglig för lärdom och intryck i samband med det. Sommaren har känts som en passiv period med inte så mycket utveckling, vilket jag inte hade i åtanke heller utan syftet var att hålla igång henne men att ta det lugnt för hälsans skull. Sommaren har gjort mig driven att arbeta och bli ännu bättre, nu är jag redo för en utvecklande höst.

Sedan är det så mycket mer än Björk som jag vill uppnå mina mål inom. Längtar tills skolan börjar och vill göra mitt sista år riktigt bra. Hoppas att mitt plugglust håller i sig länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar