lördag 4 januari 2014

2013 del 4


En av 2013 stora händelser är att jag blev moster till världens finaste Isabella!


Denny och Isabella när hon bara är några dagar gammal

Älskar den bilden!

Sommaren led mot sitt slut och det var snart dags för höstträning

Björk, duktig som alltid

tränade för Emma Alhberg

Tävlade på klubben igen, den här gången gick det bättre fastän jag hade nerver

Glad tjej med fin häst

Höstkänslan kom

Isabella växer så det knakar och lär sig mer och mer

Denny och jag testade cyklarna en kväll, mysigt!

Min älskade fotograf, så duktig. Var iväg på en del olika event och fotade massa

Björk blev en söt nakenfis

Älskar höstens färger, här fick Denny så fina bilder på oss!

Duktiga Björk, stolt matte

Var med i tidningen!

Många trevliga mat- och bakstunder har det varit med min älskling

Träffade Paolo Roberto på fitnessfestivalen

Avslutade året i skolan med att att träna två adepter, superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar