fredag 3 januari 2014

2014

Nytt år! Har tagit lite ledigt från bloggen ett tag men nu är jag tillbaka!

Kan glatt meddela att jag nu har behörighet grönt kort, känns bra att ha gjort det även om jag inte har stora satsningar inom tävlandet just nu.

Björk har nu haft ca 3 veckors vintervila och börjas skrittas igång den här veckan, som jag längtat!

Har haft det riktigt skönt hemma i mellandagarna, har slappnat av rejält och njutit. Denny har varit ledig han också och vi har tagit det väldigt lugnt. Skönt att vara ledig, då kommer drivet att jobba direkt! Dock har jag ett sötsug som måste vänjas av som uppkommit av julens alla gottigheter. Man blir snabbt beroende!

Ska till skolan onsdag nästa vecka så har lite ledighet kvar, dock är det tid för skolarbete innan dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar