måndag 29 september 2014

Björk jan-11

Kollade igenom lite gammalt material och hittade en film på mig och Björk från när vi precis kom hem från Tyskland. Då vet jag att vi hade jobbat mycket med tölten och att mycket hade släppt ganska mycket från när vi var i Tyskland. När jag töltsatte Björk så tog det väldigt lång tid innan hon fick en stadig tölt. I början var det mest hopp och studs på stället och sedan när hon väl lärde sig 4-takt mönstret så var hennes balans ostadig ganska länge och hon rållade en del och så. Här kommer jag ihåg att en stor tröskel var förbi och Björk var så duktig. Blir så glad av att se henne, hon är så fin i mina ögon. Jämför lite med nu och då och jag får faktiskt säga att hon hade en väldigt fin utstrålning i sina rörelser, det tycker jag att hon fortfarande har men nu är hon mycket mer "ridbar" än då, dock kan "flashigheten" tappats lite. Ska inte jämföra för mycket, min åsikt så har detta året inte varit på vår sida utvecklingsmässigt, har varit en svacka som jag tar på mig. Nu bygger vi upp oss och ska blir mer starka än någonsin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar