måndag 22 december 2014

Björk, nu och då

Då Björk en gång för länge sen fick diagnosen fång så har jag varit väldigt noga med att hålla henne "lätt" i kroppen, speciellt inför vår/sommar när gräset kommer. Detta har varit ett förebyggande arbete så att hon inte ska bli sjuk igen men egentligen har jag tyckt att hon varit för tunn då. Jag tycker att hon varit för lite musklad och liten för vad som är optimalt för Björk. Nu har det gått en lång tid sedan hon var dålig så nu känner jag mig inte lika orolig för att hon ska bli dålig igen, den högsta risktiden är förbi. Därför låter jag Björk vara "större" i kroppen nu än innan och jag tycker hon är mycket finare nu samt att jag tycker hon presterar bättre fysiskt också. Jag tycker att hon är i sin idealvikt nu och så vill jag fortsätta ha henne, så ska Björk se ut i kroppen helt enkelt.


Björk "nu"

Björk "nu"


Björk för ca 1 år sedan, för tunn tycker jag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar