söndag 17 maj 2015

Rolig och mindre rolig nyhet

Jag har något att dela med mig av som både är glada och mindre glada nyheter (för mig själv i alla fall). När det kommer till att tävla Björk den här säsongen så kommer det inte bli några fler tävlingar tyvärr (mindre rolig nyhet) och det beror på att jag och Denny har bokat en utlandsresa till Cannes, Frankrike i sommar (rolig nyhet).

Givetvis vill jag ju tävla Björk mycket i år och så, det vill jag och det är det vi behöver träna på att göra ihop. Dock har jag och Denny aldrig fått chansen att åka på en resa ihop, både för att jag har pluggat, pga det inte haft ekonomi och på somrarna har jag fått jobba när Denny haft sin semester. Vi har inte haft semester ihop och i år är första tillfället som vi har chansen att vara lediga samtidigt och att åka iväg. Nästa sommar vet jag inte hur det ser ut arbetsmässigt för mig, då kanske jag inte kan ta ut någon ledighet så därför gör vi det i sommar medans jag kan. Varför inte göra båda delarna? Jo det hade jag inte tackat nej till men tyvärr tillåter inte min ekonomi det riktigt.

Tråkigt att inte tävla men det kommer komma tillfällen för det. Jag ser så otroligt mycket fram emot att resa utomlands med Denny i sommar, det ska bli så kul och jag har verkligen längtat efter det så mycket!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar