tisdag 3 november 2015

En dag för JEC

Hur ser mina vardagsrutiner ut nu när jag har nytt jobb osv sedan oktober? Varje dag är inte den samma, beroende på hur min kalender ser ut. Såhär ser en dag ut när jag har som mest:

5.30 Ringer klockan, dags att gå upp
6.00 Stallet. Försöker ta stallet på morgonen om jag vet att jag har något med företaget på kvällen. Just nu tränas inte Björk 100%, sedan när hon är tillbaka helt så blir det nog tidigare morgnar.
7-8 Coach Svenljunga & Tranemo. Är jag inte i stallet på morgonen så börjar jag 7, annars 8. Jag har möjligheten att flexa på jobbet, ibland blir det övertid och ibland kan jag gå tidigare.
16-17 Slutar jobbet. Hem 30min restid. Middag. Vardagssysslor.
19 Träning/JEC. Antingen så tränar jag och Denny eller så är jag PT, träningshäst eller JEC-coach då jag oftast åker ut till mina kunder (ibland åker jag direkt efter jobbet)
20-21 Hemma. Fixa matlådor, duscha, blogga och instagram osv 

Så de dagar jag har fullt upp så är jag verkligen igång och jobbar från tidig morgon till sen kväll. Heltidsjobb, pt-klienter, träningshäst, coachees, Björk, blogg, instagram, fb-sida, träning, privatliv - det är minst sagt mycket som ska hinnas med i vardagen så det gäller att pussla och planera noga. Ett hektiskt liv i vissa ögon men jag gillar det, detta är vad jag älskar att göra och då är det inte jobbigt. Det är mitt sätt att komma närmare mina mål. Har man motivationen så skapar man inga hinder för sig själv. Jag lever i nuet och jag älskar att leva, livet är så himla härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar