måndag 2 november 2015

Vad inspirerar JEC?

Inspiration är jätteviktigt, men vad är det? För mig är inspiration något som gör mig motiverad, ger mig idéer och förslag till hur jag kan göra för att komma närmare mitt mål. Inspiration gör mig kreativ i mitt tänkande, att jag är öppen för hur man kan arbeta, träna sig bättre och utvecklas som presterande person.

Jag inspireras av andra människor som har uppnått sina stora utmanande mål mot alla odds. De som har jobbat och slitit på sin väg mot sitt mål, tagit sig igenom stora motgångar men inte har gett upp utan har fortsatt kämpa och lyckats tagit sig högst upp på toppen - klarat ett stort mål!

Det spelar egentligen inte så stor roll vad för slags mål som människor uppnått, det kan vara vad som helst men att det dom har åstadkommit är svårt att uppnå utifrån de förutsättningar som de haft. Jag inspireras hur de har tagit sig till målet, hur de har tänkt när det varit som jobbigast - det får mig att också vilja kämpa mot mina stora mål och bevisa som dom, att inget är omöjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar